sobota, 7 stycznia 2012

Ludzie są straszni. nie mów nie - przecież znasz ich.


Dopiero za jakiś czas będziemy mogli porozmawiać o tym jak bardzo dziś z osobna siebie pragniemy.



Odrzuć lęk, na tym polega dojrzałość, stres to słabość, z małych rzeczy czerp dużą radość.♥


a wiesz jak to jest kiedy ktoś znaczy dla ciebie tyle że nie ogarniasz, a wiesz że musisz to zakończyć ?


Powodujesz uśmiech na twarzy, światełka w oczach i ciepło w sercu. ;)


Mała pasja, często staje się początkiem drogi do spełnienia marzeń


Marzeń jest tysiące, a jednocześnie są zbyt odległe aby któreś się spełniło.


Przeszłość gówniana, teraźniejszość nie lepsza, to chociaż o lepszą przyszłość się postaram. Ale nie pierdol, że chcieć, to móc, błagam.


Są w Twoim życiu takie osoby, którym wolno wszystko. Mogą czytać Twoje sms, budzić Cię o 6 i mówić po nazwisku. Nawet jeśli tego nienawidzisz, no nie ? ;)


Trudno czekać na coś co wiesz, że może nigdy nie nastąpić. Ale jeszcze trudniej zrezygnować, gdy wiesz, że to wszystko czego pragniesz.


Chciałabym , żeby mnie pokochał. Ale tak całą. Razem z moimi narzekaniami na życie. Razem z moim głupkowatym śmiechem. Pomimo mojego obłędu. Pokochał. ♥



To jest tak, jakbyś krzyczał, ale nikt nie może Cię usłyszeć. Czujesz się zawstydzony, że ktoś może znaczyć dla Ciebie tak wiele, że bez niego czujesz się nikim.


Na przyjaciół zawsze możesz liczyć i ufać im, bo Ci prawdziwi, niezależnie od życiowych okoliczności, nigdy nas nie zawiodą.


Na przekór innym jestem szczęśliwa... To jest mój wybór, alternatywa... Bo zamiast idąc drogą zwątpienia, jest jeszcze wiele do poprawienia!


Życie jest za krótkie by codziennie rano budzić się z pretensjami do całego świata. Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują, przebacz pozostałym i uwierz, że wszystko dzieje się z jakiegoś powodu.


To jest mega trudne zapomnieć o kimś
kto był dla Ciebie powodem wstawania rano do szkoły.


Moje szczęście-ktoś nazwał je Twoim imieniem <3


gdy wszystko się nagle rozjebało , a świat mi się rozsypał , ty miałeś to w dupie. nie interesowało Cię to czy dam radę , jak się czuję , czy mam przy sobie kogoś kto mi pomoże. nic . jebane zero. musiałam sama ogarnąć dupę , zacisnąć pieści, i iść do przodu . żyć dalej i poradzić sobie. nie wiesz jak cholernie boli noszenie w sobie martwego serca . nie wiesz. więc kurwa nie pierdol , że nic takiego się nie wydarzyło, że nie byłeś znowu aż tak dla mnie ważny,, a ja zupełnie się tym nie przejęłam . tym co odpierdoliłeś , sorry , kocie. przejebałeś.


może powiesz , że zachowuje się jak pojebana . czasami śmieję się z tych nawet najpoważniejszych rzeczy , ale jestem naprawdę szczęśliwa . bo mam przy sobie ludzi , którzy pomimo tego , iż wiele razy wystawiono naszą przyjaźń na próbę zostali.


Przyjacielowi za pomoc nie trzeba kupować litra wódki czy jakiegoś drogiego prezentu. Jemu wystarczy tylko „ Dziękuje że jesteś , kocham Cię.”


i nieważne czy ma niebieskie, zielone, czy brązowe oczy . są Jego, więc są najpiękniejsze . < 3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz