niedziela, 22 stycznia 2012

Tell me a lie ...

Nie żałuj, nigdy nie żałuj, że mogłeś coś zrobić w życiu, a tego nie zrobiłeś. nie zrobiłeś, bo nie mogłeś.


nie zależało mi tak bardzo na chodzeniu za rączkę, przytulaniu się. chciałam jedynie zakochać się, znaleźć miłość. osobę z którą zapragnę spędzić resztkę swojego życia. chciałam jedynie osoby która obdarzy mnie tak wielkim i silnym uczuciem jakim darzę ją. zamiast tego otrzymałam kolejny cios w serce, kolejny przyklejony plaster, który non stop się odkleja .


nie musisz mi mówić jaka jestem , mam siebie na co dzień :D


weź słuchawki i wyluzuj, nie ty jedna straciłaś to na czym ci zależało. :)


Bo chcę cię z każdą wadą, nic nie zmienię, mój narkotyku, mój tlenie.


lubię ten stan w którym się śmieję, odwalam i jest zajebiście.

Najbardziej wkurwia mnie zachowanie ludzi, którzy widzą Cie tylko wtedy gdy czegoś potrzebują.

Tak kurw*! Jestem Polką i jestem z tego zajebiście dumna !


nie jestem obrażona. ja tylko w spokoju przeżywam moją chwilę nienawiści do ciebie.

 -Potrafisz zdefiniować mi słowo 'przyjaciel?- Nie można tego zdefiniować. To nie słowo. To uczucie więzi, wzajemne pocieszanie się, śmianie, chęć pomocy, wszystko co najlepsze.- A miłość nie jest najlepsza?- Nie. Miłość prawdziwa, odwzajemniona jest wspaniała, ale przyjaźń... - ...jest najlepszą rzeczą, jaka się może trafić. Jest na całe życie.- Owszem. I widzisz. Potrafisz powiedzieć, to co ja chciałam,a to jest...- ...prawdziwa przyjaźń. 

Dlaczego jest tak,że nam dziewczynom zawsze zależy bardziej? To my nie możemy zasnąć bez tego waszego 'dobranoc', denerwujemy się gdy nie odpisujecie nam od razu na smsa,gdy uśmiechacie się do innej panny. To my wariujemy gdy ktoś w szkole użyje tych samych perfum co wy,gdy uśmiechacie się do nas tak cholernie słodko,a co dopiero gdy nas całujecie. Przywiązujemy się do was,do waszej obecności w naszym życiu. Ale wy faceci tak po prostu potraficie odejść,tak nagle, bez żadnego wytłumaczenia. Jakbyśmy były nikim, jakby to co nas łączyło nigdy nie miało miejsca jakbyście po prostu wymazali to z pamięci. My tak nie potrafimy,ale to bardzo dobrze. Nie chcemy pieprzyć życia innym ludziom,tak jak wy nam.


dźwięk w słuchawkach dla mnie stał się jak nałóg. często pomaga mi odbiec gdzieś do świata ideałów. do miejsca gdzie tylko w rytm bitu bije serce robie przerwy ale mam wiare, że odnajde to miejsce czasem też zamykam oczy, wtedy myślami daje dyla.. nie skupiam sie na niczym, porywa mnie dana chwila .








Żyję. Mam swój kawałek świata jak Ty. Tu gdzie przeplata się uśmiech, smutek, wiara i łzy. Tu gdzie staram się być nikim więcej niż jestem. Pozy dla pozorów zaliczam do przestępstw I niekoniecznie jaram się tym, co podsuwa mi wzrok.


- on jest seksowny. - tak wiem. - masz szczęście. - tak wiem. - podoba się wielu dziewczynom. - tak wiem. - cudownie się uśmiecha. - tak wiem. - ma genialne oczy. - tak wiem. - niesamowicie całuje. - tak w ... skąd wiesz ?!


może chujowy z niego romantyk, ale jego oczy !


A morał tej bajki jest krótki, i niektórym znany: fajne laski zawsze wiążą się z frajerami. :)


- mamo, zjadłabym frytki. - to sobie zrób. - o popatrz jakoś dziwnie mi się odechciało.


- Co robisz? - Jestem w Nowym Jorku, czekam na limuzynę, która zawiezie mnie Wellington Hotel, gdzie wypiję lampkę szampana z Jamesem Bondem, dzięki któremu wystąpię w najnowszym sezonie CSI Miami. - Naprawdę? - Nie, na fejsie siedzę.



ludzie są wyjątkowi . każdy mnie wkurwia w inny sposób.



Kocham męskie perfumy , t-shirty i za duże bluzy .


1D :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz