sobota, 28 stycznia 2012

I need you ♥

przy kolegach jesteś wielkim kozakiem. a bez nich jesteś taaaaakim słodziakiem.


"Mam ochotę iść, nie patrzeć za siebie. Nie wracać, nie czuć nic i nic nie wiedzieć."


Kiedy dziewczyna jest wolna, nie znaczy, że nikt jej nie chce. To znaczy, że nie bierze pierwszego, lepszego.



chciałabym do ciebie zadzwonić, powiedzieć tak po prostu, że tęsknię. nie wiem, czy to coś znaczy, nigdy nie chciałam niczego Ci niszczyć, chciałam ci tylko powiedzieć, że tęsknię. że kurwa tęsknię.


W jednym momencie w mojej głowie nastał chaos.. Nie wiedziałam, co myśleć, co czuć i co zrobić. Jak żyć..


co to za dama, która nałogowo przeklina, jest uzależniona od tymbarków i muzyki, a zamiast krótkiej sukienki i szpilek woli bluzę i trampki ?


nie umiałam mu napisać , że tęsknię . nie byłam w stanie powiedzieć : - tęsknię za tobą . przyjedź do mnie i bądź dziś ze mną . - nie chciałam przyznać się do tego , że jestem aż tak słaba .


Jestem jaka jestem. I nie mam zamiaru się zmieniać bo komuś nie odpowiada to jaki mam charakter albo jak się zachowuję. Potrafię być zimną i podłą suką. Zazdrosną wredną egoistką. Ale jeśli trzeba potrafię być obrzydliwie miła. Opiekuńcza i kochać jak nikt inny .


Tak , wiem jestem nienormalna , ale szczerze ? Nie wstydzę się tego , bo wole mieć pozytywnie zrytą banie , niż być tępym plasticzkiem z różowymi tipsami .


I nieważne czy ma niebieskie, zielone, czy brązowe oczy . Są Jego, więc są najpiękniejsze.


potrzebuję tylko spojrzenia skupionego na mnie i zabójczego uśmiechu specjalnie dla mnie, będę w niebie.


- nadal go kochasz...
- nie...
- kłamiesz !
- nie !
- i tak wiem, że nadal go kochasz...
- nie !
- dlaczego kłamiesz ?
-czy lubisz rosół bez makaronu..? no właśnie, tak samo ja nie lubię mojego życia bez niego.


Nie idź przede mną ,bo mogę za Tobą nie nadążyć.Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić.Idź po prostu obok mnie i bądź moim przyjacielem.


to ten rodzaj czekania, kiedy wiesz ze sie nie doczekasz, ale jednak czekasz.


masz mnie w dupie, ja staram się jak mogę byś znów uśmiechnął się do mnie jak tamtego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz