wtorek, 6 grudnia 2011

Mikołajki ♥

Przyzwyczaiłam się, że ludzie, na których zależy mi najbardziej, zwyczajnie odchodzą. Zostawiają mnie dla własnego szczęścia. Mają gdzieś moje życie i moje problemy. Nie obchodzi ich to, że dla nich byłam gotowa skoczyć w ogień, poświęcić wszystko, co mam. I to jest trochę przykre.


Zapomnij o tym co było, nie myśl o tym co będzie, żyj tym co jest.



Wiem, że czasami bywa źle, ale zapamiętaj jedno, po każdej ciemnej nocy przychodzi jasny dzień. Więc nieważne, jak jest, wypnij klatę, trzymaj głowę w górze i poradź sobie z tym.


Może to prawda, że nie docenimy tego, co mamy dopóki tego nie stracimy. Ale może jest też prawdą, że nie wiemy co stracimy, dopóki tego nie znajdziemy?


Najpiękniejsze są dni, w ciągu których potrafimy być tak po prostu bezgranicznie szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu.


kochani, my bez jarania mamy poloty


Czas pokaże czy przyjaźń, którą przeżyłeś nie zniknie jak popiół gdy zawieje wiatr.


Bywa, że pierwszej miłości się nie zapomina, ale ona zawsze się kończy


byłeś, jesteś, będziesz pospolitym kretynem...


Prawdziwa miłość przetrwa wszystko Jeśli grasz w tę grę, to musisz grać czysto


taaak zawsze kierujesz się tym schematem? : poznaj, pogadaj, poprzytulaj, popraw komplementy, popisz z nią, pocałujesz ją, spotkacie się, potem znów popiszecie, a potem zostawisz ją samą sobie...


Kocham dzisiejszą sprawiedliwość : Dziewczyna, która tydzień po zerwaniu z chłopakiem zaczyna życie w innym związku, to pospolita '' dziwka '' . A chłopak, który 5 minut po zerwaniu obściskuję się z inną naiwną, to ''kozak'.


A zamiast mówić co myślisz to zacznij myśleć co mówisz ...


Cenię, jak chłopak mówi o swoich uczuciach wprost.


Najgorsza jest walka miedzy tym co wiesz , a tym co czujesz!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz