poniedziałek, 28 listopada 2011

Może to prawda, że nie docenimy tego, co mamy dopóki tego nie stracimy. Ale może jest też prawdą, że nie wiemy co stracimy, dopóki tego nie znajdziemy?


Przyjaciel, który zostawia cię po jakimś czasie, nigdy nie był twoim przyjacielem.


Naszym przeznaczeniem jest próbować osiągnąć to , co niemożliwe , dokonać niezwykłych czynów , nie zważając na lęk .


Kobiety tak mają. Pragną czegoś najmocniej na świecie, a potem uciekają, bo boją się to złapać. Boją się cierpieć i rozczarowywać. Jeśli chcesz mieć kobietę, to nigdy nie możesz jej zawieść - to proste. Tzn. byłoby proste, gdybyś nie był mężczyzną.


a morał tej bajki jest krótki i niektórym znany: mimo tego, że miłość zadaje ból, to ciągle kogoś kochamy.


Kocham na Ciebie patrzeć ale wstydzę się jak ty na mnie patrzysz


Musiałeś wpieprzyć się w to życie jak byłam szczęśliwa?


To nie tak , że się poddałam. Po prostu daję spokój, bo to nie ma żadnego sensu, a niedługo nie będzie miało znaczenia.



- Kocham cię! -coooo?! -w googlach sobie wpisz jak nie rozumiesz !


Moje życie zamieniło się w żart a ja jestem jedyną osobą, która go nie łapie.



sory cos ten tydzien mam zarąbany nauką wiec, bedzie troche mało ;( sora !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz