niedziela, 27 listopada 2011

PÓŹNIEJ DODAM WIĘCEJ . XDD

Najpiękniejsze są dni, w ciągu których potrafimy być tak po prostu bezgranicznie szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu.


faceci są w stanie pokłócić się o wszystko,a my tylko o jedno.
- o facetów.


Najlepiej dogaduję się z ludźmi tak samo pojebanymi , jak ja .


każdy chyba w życiu posiadał człowieka, z którym łączyła go tak cholernie dziwna więź. i nie było to uczucie - absolutnie. było to coś w rodzaju przywiązania, chęci powiedzenia wszystkiego - było to takie dziwne 'coś' czego nie da się zapomnieć nigdy.


Wszystkie bitwy naszego życia czegoś nas uczą, nawet te, które przegraliśmy. ♥

skupić się na nauce. skupić się na nauce. skupić się na nauce.skupić się na nauce. kurwa, na nauce, nie na nim!

Czemu rodzice porównują nas do innych nastolatków ? Nie mogą być dumni z tego jacy jesteśmy ?


Smutek jest jak pochód - przechodzi.


moim jedynym ukojeniem jest spanie. kiedy śpię nie jestem smutna, nie jestem zła, nie jestem samotna, jestem niczym.


Co Cię obchodzi, co myślą inni? To Ty masz być szczęśliwa czy oni?


nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym być teraz obok Ciebie, czuć Twój uśmiech na swych wargach, dłoń w dłoni, powolny oddech na mym karku, za każdym razem przyprawiający o dreszcze, i czuć jak trzymasz mnie przy sobie, tak cholernie mocno, jakbym była wszystkim czego potrzebujesz


muzyka, której słucham, przekazuje to, o czym nie potrafię powiedzieć. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz