środa, 14 grudnia 2011

Przeminęło z wiatrem ;)

nie ważne ile w życiu przeciwności losu napotkamy na swej drodze, ważne jest ile razy będziemy w stanie uporać się z nimi tak, aby znów wyjść na prostą.


Bo miłość nie polega na tym, by stać nieruchomo jak pustynia, ani hulać po świecie jak wiatr, ani patrzeć na wszystko z daleka jak ty.


rób to co cię uszczęśliwia, bądz z kimś kto sprawia że się uśmiechasz, śmiej się tyle ile oddychasz i kochaj tak długo jak żyjesz.



Nie za wszystko da się przeprosić, ale wszystko można wybaczyć. Nie wszystko można naprawić, ale wszystko można zacząć od nowa ! ♥



Ludzie nie płaczą dlatego, że są słabi. Płaczą, bo byli silni zbyt długo.



Śniłeś mi się... -Tak? To pewie koszmary miałaś. -Nie. Śniło mi się, że tańczymy na deszczu, a pod koniec był pocałunek... I stało się najgorsze... -Tzn? Co się stało? -Obudziłam się.


Jestem samolubna, niecierpliwa i trochę niepewna siebie. Popełniam błędy, tracę kontrolę i jestem czasami ciężka do zniesienia. Ale jeśli nie potrafisz znieść mnie, kiedy jestem najgorsza, to cholernie pewne, że nie zasługujesz na mnie, kiedy jestem najlepsza!



Jeśli twierdzisz, że kochasz to walcz. Nawet jeśli niby nie ma już po co, to walcz! Bo jeśli nie spróbujesz to nie dowiesz się, czy było warto, czy nie. A będziesz żałować, że odpuściłaś!!





Mówi się, że nie można żyć bez miłości. Osobiście uważam, że ważniejszy jest tlen.' Choć miłość... Miłość mimo wszystko by się przydała. -,-





są w życiu chwile, w których trzeba podjąć ryzyko i dać się ponieść szaleństwu♥



w tej chwili potrzebuje faceta. nie chcę blondyna z niebieskimi oczami. chcę tego często nieogarniętego bruneta z czekoladowymi oczami. chcę ? nie, nie chcę. potrzebuję.



kocham przychodzić do domu ze świadomością że przede mną dwa dni wolnego. rzucam torbę w kąt. przebieram się swoje ulubione getry, za duża koszulkę o kilka rozmiarów, a długie włosy, które opadają mi na ramiona związuję w kitkę. robię sobie mega kubek kawy z bitą śmietaną. odpalam laptopa i cieszę się właściwie sama nie wiem czym. lubię takie momenty.








 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz