środa, 15 lutego 2012

a wiesz co boli najbardziej ? kiedy mijasz mnie ze wzrokiem wbitym gdzieś w ziemie..Tak jakby nigdy nic nas nie łączyło.


Jeżeli będziesz wstanie zaakceptować każdą moją wadę wtedy będę pewna że to miłość.


Gdybyś wiedział jak mnie wkurwiasz sam byś sobie przypierdolił .


Nie zważając na uczucia innych pragnęła dążyć do swojego szczęścia.


Będzie bardzo żałował, że Cię stracił, więc przestań się martwić, zapomnij o bólu i pamiętaj ... Jaką niesamowitą kobietą jesteś, jak to zrobisz On zda sobie sprawę co stracił ...
szuka szczęścia. Nie zważa na innych, ale z nią też nikt się nie liczył.


Nigdy nie zapomina się o osobach lub rzeczach, które dla nas coś znaczyły ...



Żadna sukienka najlepszej marki nie zakryje Twojego smutku, żadnym makijażem nie dorysujesz sobie uśmiechu na twarzy, kiedy Twoje serce cierpi.


nigdy nie chciałam niczego ci niszczyć, chciałam ci tylko
powiedzieć, że tęsknię. Że kurwa tęsknię.


dziewczyna nie zakochuje się dla zabawy. pamiętaj.

Tumblr_lzeudnolbs1qdokclo1_500_large

wolność? każdy definiuje to inaczej. jedni uważają, że jest to nie angażowanie się w związki, innym wystarczy tylko brak zakazów rodziców. dla mnie wolność to możliwość wypowiadania się bez żadnych zahamowań, to krzyczenie jak bardzo kocham życie - bez zahamowań. to bieganie w zimę w samej koszulce. to możliwość przebywania tam gdzie chcę i z kim chcę. to coś więcej niż czas do po 22.


na pozór miła, uśmiechnięta nastolatka- prawda? no właśnie gówno prawda. nie oceniaj mnie, bo znasz mnie na tyle na ile Ci pozwolę, czyli wcale. a z zewnątrz to sobie możesz oceniać.


Słodki do granic, jak pieprzony cukier, wolę go nie pamiętać - chuj z nim i chuj mu w dupę .


chcę po prostu iść z Tobą jutro na jakiś denny film do kina, przytulić się do Ciebie, czuć Twój ciepły oddech na szyi i narzekać że boli mnie już tyłek.


Nie nawiedziła tej świadomości że jest sama. Że nie ma się komu wypłakać na ramieniu, że każdego ranka pierwszą myślą jest on. Że gdy go najbardziej potrzebowała, go nie było. Nie było go chodź jej życie straciło smak, spadało w dół, w przepaść, w zapomnienie.


człowiek to nieokreślony robot, który charakteryzuję się fałszywością, wrednością, obrabianiem dupy, smutkiem, cierpieniem, czasem zdarzy się i radością, egoizmem i szczerością. to jedne z wielu cech charakteru każdej małpy. cholernie lubią wpierdalać dupska w nie swoje sprawy i robić drugiemu na złość. kochają się obżerać i robić dobrze. no, a tak ogólnie to chuje.



Jeśli chcesz poznać dziewczynę, nie słuchaj tego co mówi. Wczytaj się w tekst piosenek, których słucha. Znajdziesz w nich wszystko, o czym boi się mówić.


może i nie znam się na uczuciach. może nie umiem rozpoznać, kiedy na kimś mi zależy, a kiedy jest mi właściwie obojętny. może czasem podejmuję złe decyzje i zatrzymuję przy swoim boku niewłaściwe osoby. możliwe. wiem jedynie, że przy Tobie się nie pomyliłam, a te nagłe przyspieszenia mojego serca nie były przypadkowe.



Nie zakochała się w chłopaku z plakatu, ze snu, czy z własnej wyobraźni.Zakochała się w chłopaku który istnieje. Ale to też było bez sensu.








Tumblr_lyoqyeuijb1rowhvho1_500_large




KLIK :*          :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz